5 Kasım 2012 Pazartesi

PATATES SALATASI

Et yemeklerinin yanına ve beş çaylarının yanına güzel bir alternatif. Yapması çok kolay görüntüsü de göz dolduruyor. Ancak ben o görüntüyü sizlerle paylaşamıyorum.Çok kalabalıktık bu porsiyonun bile resmini son anda çekebildim.


Malzemeler:

-6-7 adet orta boy patates
-5-6 dal taze soğan
-Yarım demet maydanoz
-Yarım demet dereotu
-3 havuç
-3 su bardağı yoğurt
-2-3  diş sarımsak
-Tuz,karabiber,pulbiber
-2 yemek kaşığı ayçiçek yağı
-2 yemek kaşığı zeytinyağı


Yapılışı:
-Haşlanmış patatesleri ezelim içine baharatları ve zeytinyağını koyalım.Borcama yayalım .
-Havuçları rendeleyelim ve ayçiçek yağında kavuralım,pişene kadar.
-daha sonra sarımsaklı yoğurdu havuçlara ekleyelim.
-patatesin üzerine yayalım en üstü istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Ben çiğ havuç ve maydanoz ile süsledim.

Afiyet Olsun...  

Hiç yorum yok: