5 Kasım 2012 Pazartesi

KURABİYELER

Ben bu hamuru yaptığımda  kendimi tutamayıp en az üç çeşit kurabiye yapıyorum. Bu kurabiyeler çay ve kahvenin yanında harikalar.En sevdiğim yanı hava almayan cam kavanozlarda 10 gün saklanabilmeleri.

Malzemeler:

-250 gr.Margarin yada tereyağ oda sıcaklığında
 (Benim tercihim tereyağ)
-2 Yumurta (1.nin beyazı ayrılacak)
-10 yemek kaşığı pudra şekeri
-1 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-Aldığı kadar Un

Yapılışı:

-Tüm malzeme karıştırılıp ele yapışmayan bir kıvama getirilir.
-Daha sonra ben hamuru 3 eşit parçaya böldüm.Birinin içine ceviz,birine fındık,diğerine çikolata parçacıkları ilave ettim.
-Üzerlerine de yumurta akı sürerek hamuru fındıklı ise fındığa, cevizli ise cevize batırarak üzerini süsledim.

-Bazende böldüğüm hamurlardan bir tanesine 1 çay kaşığı tarçın,diğerine 1 yemek kaşığı antep fıstığı,diğerine 1 tatlı kaşığı kakao,bir diğerine 1 çay kaşığı zencefil ......siz bunları çoğaltabilirsiniz.








Hiç yorum yok: