3 Ocak 2012 Salı

MELEĞİM 6 YAŞINDA !!!

Benim meleğim 6 yaşında oldu. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki daha dün doğmuş gibi işte 6  sene geçmiş bile. Çocuklar çok hızlı büyüyor, özellikle ikinciler.Her ne kadar büyümesini istemesem bile, gün gelicek kocaman bir genç kız olacak. Düşünmek bile istemiyorum çünkü şu anda hep yanımda ve her istediğimde kucağıma alıp seviyorum.Oysa büyüdüğünde yani abisi gibi olduğunda     '' anneee   yaaaa  yeter  öpme'' diyecek.
Neyse dönelim doğum gününe kızım 4 ocak da doğduğu için hem yılbaşında kutluyoruz, hemde doğduğu gün. Bu sefer yılbaşında ki pastayı ben yaptım.Doğum gününde ise, okulda yapacağımız için pastaneye sipariş verdim.Aslında evde yaptığım bu pastayı melek temalı olarak hazırlamış, bir de melek figürü yapmıştım ama kızım kremalı hello kitty pastası istedi.  Bende onun isteği doğrultusunda pastayı değiştirdim.
Tadı çok güzel oldu ama umarım güzel görünüyordur.

Pandispanya için Malzemeler:

-4 Yumurta
-1 su bardağı şeker
-1 su bardağı un
-1 su bardağı mısır nişastası
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu

İç malzemesi:
2 paket Dr.Oetker sade pasta Kreması
fıstık ve damla çikolata


Yapılışı:

-Önce yumurta ve şekeri  köpürüp kabarana kadar çırpalım daha sonra diğer malzemeleri ekleyelim ve söndürmeden çok az çırpıp birbirine karışmasını sağlayalım.
-175 derecelik önceden ısıtılmış fırında 35-40 dakika pişirelim.
-bu keki soğuduktan sonra hava almayacak şekilde strechfilme sararsanız buzdolabında 3 güne kadar durabiliyor. Ama ben 1 gün önceden yapıyorum.Pasta için tadı daha güzel oluyor.
-Daha sonra üç kata ayırdım ve her katı yanda görüldüğü gibi önce şerbet ile ıslattım sonra krema sonra  fıstık ve damla çikolata ile kapladım.
-Üstü için ise kremayı jel gıda boyası ile renklendirip krema torbasına koyup, en küçük çiçek ucu takıp sıktım.

İşte kızımın arkadaşları ile doğum günü...
Umarım bir gün ben de böyle güzel bir pasta yapabilirim.

Yeni yılınız kutlu olsun ...
Sevgilerimle...




Hiç yorum yok: